Wednesday, August 19, 2009

PT. Matahari Putra Prima, Tbk

PT. Matahari Putra Prima, Tbk - We are a leading Retail company in Indonesia which has been well known as shopping destination, as the most preferred retailer for customer and Indonesian family. Consistently brings value and fashion-high products and services to enhance the costumers’ quality of lifestyle. If you’d like to work in service line of our business, a key position are waiting for you.

QUANTITY SURVEYOR M&E
Qualifications:
  • Male, max 28 years old
  • Min. S1 graduated from Mechanical/Electrical Engineering, from reputable university, GPA min 2,75
  • Min. 2 years experiences as estimator in civil contractor/consultant, or experience in building maintenance
  • Excellent numerical analytical skill & detail oriented
  • Experience in handling variety project, especially in construction or interior
  • Good English (oral & written) & computer literate (MS Office & Auto CAD)
  • Proven track record in preparing project specification, M&E lay out and project progress report
  • Handling monitoring budget & final account
  • Willing to be placed at Lippo Karawaci
ELECTRICAL ENGINEER
Qualifications:
  • Male, max 28yrs old, min Bachelor Degree in Electrical Engineering (Arus Kuat).
  • Min 2 years experiences in handling building projects
  • Strong analytical skill & coordination skill
  • Good communication & interpersonal skill
  • Willing to travel, and also to be placed at Lippo Karawaci
If you’re match with the qualifications & ready for the challenges, turn yourself in !!!

PT. Matahari Putra Prima, Tbk
Matahari Department Store
Lippo Cyberpark, Jl. Boulevard Gajah Mada #2138
Lippo Karawaci – Tangerang 15811

e-mail: hrd.mds@matahari.co.id

Closing Date: -

1 comment:

  1. minggu yang lalu, tepatnya saya lupa lagi tanggal berapanya. di matahari Istana Plaza Bandung. seorang spv yang bernama Maya tidak dapat memberi kan pelayanan yang menurut saya itu sangat tidak sopan sebagai seorang spv. pada saat itu saya menanyakan yang berhubungan dengan pakaian anak yang berumur 10 tahun, tp seorang yang bernama maya itu malah membuang muka kearah lain. begitu saya pangil ulang lagi, spv itu malah mengarahkan saya keluar dari matahari. setelah saya tanya kan kembali kepada security dan ternyata pakaian anak terdapat dilantai 2. sekian dari saya, saya harap untuk spv yang lain tidak mencontoh pelayanan seorang spv MAYA

    ReplyDelete